日産自動車株式会社(NISSAN MOTOR CO.,LTD.)

日産自動車株式会社(NISSAN MOTOR CO.,LTD.)

Mgr/Operation Mgr(Connected&Mobility Service)

  • 上場企業
  • 設立50年以上
  • 自社サービス製品あり
  • 語学(英語)を生かす

Challenging position as you can directly affect really huge market with "Sales scale 12 trillion yen" with sales market in over 160 countries worldwide. Big changes in Automotive Market and form of Sales are expected in the near future, the system will have strong influence on how as Nissan and automotive makers will show presense, and be chosen from cusomers.
As working at Nissan Global mother Japan, you might face difficulty as need to make the best selection by accepting each opinions, values from global, each areas. However you can feel that you are operating huge organization & site.

求人情報詳細

仕事内容 Connected car connects devices (cars), global data centers (GDCs), applications (web portals, smartphone applications, etc.) via Internet communication or wirelessly, and provides a new experiences.
Among connected services, GDC and application parts you will be responsible for the management work related to collaboration with other departments such as development, R&D, service planning department etc.
And also Operation manager is responsible for:
-all connected-car service operation and customer service.
-Keeps watching if NISSAN connected car service providing stable, safe and qualified service to all customers.
-Improve quality and depth of services across Nissan business locations
-monitoring and managing system capacities to deliver services according to SLAs
-manage service provider(s) and optimize quality/cost of services being received
-expand scope of operations in accordance with Nissan expansion of connected services roll out worldwide
-handle troubles escalated from customer center in Okinawa and solve problems from the technical point of veiw.
応募条件
必須経験等
学歴不問
詳細事項
経験
<MUST>
Skill
-English Skill: Advanced verbal, written communication required (ref: TOEIC Score:800 over level. Score is not a must)
-Has communication skill with valious stakeholders such as R&D Engineer, Planning person, Customer help desk and SIer.

Experience
- Experienced in customer support in a worldwide context
- Experienced in dealing with outsourcer and service providers
- Expertised in WEB app and database system operations and trouble shooting
- Has job experience of system development, system operation.

Experience of the car industry:Preferred
TOEIC:730
給与詳細 修士了 月給 237,000円
大学卒 月給 215,000円
高専卒 月給 184,800円
※経験、能力等を考慮し、規定により優遇いたします。
雇用形態 正社員
勤務地 神奈川県
詳細勤務
条件
勤務地
詳細
GHQ/Address:Nishi-ku, Yokohama-shi, Kanagawa
勤務時間8:30~17:30
※事業所により勤務時間帯は異なります。
※フレックスタイム制度あり。
休日
休暇
週休2日制(※当社カレンダーによる、月5~8日)年間121日
夏季休暇(9日間程度)、年末年始(9日間程度)、ゴールデンウィーク等
年次有給休暇(初年度17日・以後、繰越分を含め最大40日まで)、
年次有給休暇の連続取得制度(個別に9連休の設定可)、
半日年休制度、
勤続節目休暇制度(勤続10年毎に5日間の特別休暇)

応募企業の指定したページからご応募いただきます。
日経キャリアNETの会員情報を呼び出すことはできません。

企業情報

企業名 日産自動車株式会社(NISSAN MOTOR CO.,LTD.)
事業内容 自動車の製造、販売および関連事業
設立年月日 1933(昭和8)年12月26日
住所 〒 220-8686
神奈川県横浜市西区高島1-1-1

応募企業の指定したページからご応募いただきます。
日経キャリアNETの会員情報を呼び出すことはできません。

応募にあたって

応募方法 「この求人に応募」をクリックすると、日産自動車採用ページへ移動します。
リンク先から、個人情報を登録の上、ご応募ください。
お問い合わせ NISSAN Dijital採用事務局
nissan-digital@rs-career.com

応募企業の指定したページからご応募いただきます。
日経キャリアNETの会員情報を呼び出すことはできません。

この職種に関連するキーワードから探す