株式会社 日本HP

株式会社 日本HP

3Dプリンタ Escalation Manager

  • 外資系
  • 第2新卒可
  • 語学(英語)を生かす
  • 土日祝日休み
  • フレックスタイム制

HP is a proven leader in personal systems and printing, delivering innovations that empower people to create, interact, and inspire like never before.

We leverage our strong financial position to extend our leadership in traditional markets and invest in exciting new technologies.
HP has an impressive portfolio and strong innovation pipeline across areas such as:
・blended reality technology - our unique Sprout by HP will change the way people do things
・3D printing
・multi-function printing
・Ink in the office
・tablets, phablets, notebooks
・mobile workstations
We’re looking for visionaries who are ready to make an impact on the way the world works. At HP, the future’s yours to create!

求人情報詳細

仕事内容 ■3Dプリンタ Escalation Manager

At HP, we believe in the power of ideas. We use ideas to put technology to work for everyone.
We’re looking for visionaries who are ready to make an impact on the way the world works. At HP, the future’s yours to create!

As a 3D Services Escalation Manager you will have broad responsibilities: Provides guidance on process improvements and recommends changes in alignment with business tactics strategy for area of responsibility. Plans, manages and monitors complex technical and business escalations. Work may involve strategic issues.

This position requires an understanding of business processes and operations, as well as the willingness to adapt to and excel in a dynamic business environment. You should be a problem solver who can work with a large number of customers to drive cross-functional teams to a common goal.

・Provide best support to customers’ remote and onsite.
・Accountable for escalation process enforcement.
・Assist in person management and top escalations.
・Handle complex customer escalations and compensation requests.
・Establish relationship with customers, Sales and other Service organizations.
・Assists the escalation management by regular debriefing process.
・Collaborate with PM team to enable best NPI and execute knowledge transfer plans.
応募条件
必須経験等
学歴大卒以上
詳細事項
経験
■ Education Experience Required:

・Relevant experience in customer support industry with proven customer service abilities

■ Knowledge Skills Required:

・Ability to work in high stress mission critical support environment for extended periods.
・Skills in people and project management, planning, problem solving, innovation, analysis, communication and negotiation.
・Capable of assisting high performing teams, to meet customer’s expectations.

■ Scope

・Ability to influence different functions and sub-regions.
・Responsible for meeting overall escalation KPI goals
・Assist the teams in implementation and delivery of multiple programs within country.
・Assist team in managing reactive Customer Escalations.
・Develops and implements plans and goals, including customer satisfaction.
給与詳細 標準給与体系例:基本給+賞与+残業代
※経験や能力等を考慮し、当社規定により優遇いたします
雇用形態 正社員
(入社日より3カ月間は使用期間)
勤務地 東京都
詳細勤務
条件
勤務地
詳細
大島本社:東京都江東区大島2-2-1
(日本ヒューレット・パッカード株式会社と同じ建物です)
都営新宿線・東京メトロ半蔵門線 住吉駅 徒歩10分
勤務時間9:00~17:30
※フレックスタイム制
休日
休暇
完全週休2日制(土・日)、祝日、5月1日、年末年始、年次有給休暇(初年度13日、翌年度17日)、年間特別(6日)・病気(20日)・慶弔等・社会貢献・リフレッシュ休暇および産前産後休暇、子の看護休暇など
福利厚生等通勤費全額支給、各種社会保険完備、自社健康保険組合、Share Ownership Program(社員持株制度)、退職金、社員のメンタルヘルス・ケアに関する各種取り組み、契約保養所、出産特別休暇、出産手当金、出産育児一時金・附加金、育児休職・短縮勤務制度、介護休職・短縮勤務制度、社会貢献休暇 など
募集の背景 業務拡大につき新ポジションとして募集。

企業情報

企業名 株式会社 日本HP
事業内容 PC、プリンティングおよび付随するサービス、ソリューション事業
設立年月日 2014年12月
住所 〒 136-8711
東京都江東区大島2-2-1

応募にあたって

応募方法 応募は下記の「この求人に応募する」からお願いいたします。書類選考後、ご連絡いたします。

面接のご連絡時に、履歴書(写真添付)、職務経歴書(志望動機明記)をご提出いただきます。
※場合により書類選考結果のご連絡に3~4週間ほどいただく場合がございます。
お問い合わせ お問い合わせは下記までお願いいたします。
株式会社 日本HP 人事・総務本部 人事部 採用担当
hp.saiyo@hp.com