オートデスク株式会社

オートデスク株式会社

Client Services Representative

  • 中途入社5割以上
  • 外資系
  • シニア歓迎
  • ストックオプションあり
  • 語学(英語)を生かす
  • 自社サービス製品あり

グローバルチームの一員としてご活躍ください

グローバルチームの一員としてご活躍ください

As a Customer Service Representative, you will be a critical part of the Autodesk help experience to assist customers to select, purchase and get up and ready using Autodesk Products.

You will support customers with all aspects of customer service and pre-purchase inquiries while developing and maintaining a positive customer experience. You will coordinate with various functions within the company to ensure customer requests are handled appropriately and take ownership for meeting the needs of customers.

求人情報詳細

仕事内容 ■Client Services Representative

・ Respond to end customer or resellers inquiries supporting various methods of contact including phone, chat, web form and email
・ Responsible for driving and execution of initiatives related to business partners enablement and partner effectiveness; this includes delivery of partner on-boarding and on-going training, participation in internal and external forums and partner service reviews. Also, booking the orders from partners
・ Collaborate with different departments and peers for resolution
・ Provide service within Service Levels Agreements ensuring customer's request is fully resolved to their satisfaction
・ Receive, investigate and respond to customer requests regarding license verifications, registration, installation and activation assistance, general Customer Service and supporting Autodesk policy and processes
・ Respond to customer inquiries by analyzing and researching information to solve customer's request
・ Log all customer inquiries using our CRM system
・ Recommend to management solutions to difficult customer issues ensuring customer needs are always met
応募条件
必須経験等
学歴不問
詳細事項
経験
・ Passion for customer service, working in a fast paced environment and problem solving
・ Ability to convey technical information, product features/capabilities to customers verbally and written
・ Capability to approach problems in a rational and analytical manner to ensure comprehensive and effective resolution Strong critical thinking skills
・ Strong teamwork and collaboration skills that extend across cultural and ethnic backgrounds within a global settings
・ Proven ability to be flexible and learn quickly in a dynamic environment
・ Comfortable communicating with customers over a variety of channels, such as phone, email, and chat
・ Strong searching capabilities in order to best assist every customer with their inquiry
・ Japanese Language is a must
給与詳細 年収500万円以上
※前職や経験を考慮の上、社内規定により決定します
※インセンティブ制度もあります
雇用形態 正社員
勤務地 東京都
詳細勤務
条件
勤務地
詳細
【本社】
〒104-6024
東京都中央区晴海 1-8-10
晴海アイランド トリトンスクエア
オフィスタワーX 24F
勤務時間9:00~17:30(休憩1時間含む)
※在宅勤務制度あり
休日
休暇
●年間休日120日以上
●完全週休二日制(土・日)
●祝日
●年末年始休暇(7日)
●GW休暇
●有給休暇
●慶弔休暇
福利厚生等●各種社会保険(雇用・労災・健康・厚生年金)
●社員持株
●退職金制度
●私服勤務可
募集の背景 あらゆる業界のお客さまへ「ものづくり」のサポートを提供してください。

企業情報

企業名 オートデスク株式会社
事業内容 オートデスクは、3D 技術を使ったデザイン・設計、エンジニアリング、エンターテインメント向けソフトウエアのリーディング企業です。1982 年に AutoCAD を発売して以来、さまざまな 3Dソフトウエアを世界に提供しています。

製造、建築、土木インフラ、CG/映像などの分野の設計者やデザイナーは、新しい作品や物を実際に作る際に、そのアイデアをコンピューターでデザイン・設計、可視化、シミュレーションします。オートデスクのソフトウエアは、私たちが日常で使用している様々なプロダクト、ヒット映画のビジュアルエフェクト、3DゲームやVRのコンテンツやアニメのキャラクター製作、エネルギーを自ら作るビル、電気自動車、スマートフォンなど、私たちの生活を豊かにする「ものづくり」やよりよい世界を作るために活用されています。
設立年月日 1985 年 4 月 1 日
住所 〒 104-6024
東京都中央区晴海 1-8-10 晴海アイランドトリトンスクエア オフィスタワーX 24F

応募にあたって

応募方法 Web履歴書による書類選考
面接(1~2回)
内定
お問い合わせ 本社:
〒104-0053
東京都中央区晴海1-8-10
晴海アイランド トリトンスクエア オフィスタワーX 24F
担当採用担当
TEL03-6221-1926

この職種に関連するキーワードから探す