新着

Apple Support Area Manager - Japan

Apple Japan 合同会社 企業情報

  • 外資系
  • 語学(英語)を生かす
  • 育休・産休・介護休暇実績あり
  • 中途入社5割以上
  • 管理職・マネージャー

Apple Japan 合同会社

Appleの一員となって、
あなたの個性を
発揮してみませんか。

Appleの一員となって、
あなたの個性を
発揮してみませんか。

アップルというブランドで勝負しませんか。

Apple Support Area Managers are responsible for leading multiple teams of Apple Support Team Managers and have direct accountability and ownership for the team’s results. You are accountable for service quality, staffing productivity, efficiency and ensuring consistent world-class customer satisfaction. They achieve a high standard of excellence by demonstrating mastery in functional areas, anticipating broader business needs and translating strategic goals into tactical plans.

求人情報詳細

仕事内容 ■Apple Support Area Manager - Japan

At Apple, we believe in hard work, a fun environment, the creativity and innovation that only comes about when people from diverse backgrounds approach problems from varying perspectives. We believe each customer interaction is an opportunity to delight, impress, engage and inspire. We focus on all the small details to have the biggest impact. Are you interested?

Area Managers have a balance of customer and business focus and have a passion to develop future leaders. You will drive engagement that aligns to Apple Support Credo and Culture at all levels. You will lead team managers that support our current advisors that provide focused customer support for Apple products/services.
応募条件

学歴

不問

対象となる方

・5+ years leading a technical support team in a contact centre or retail environment
・Compelling, consistent, clear communicator who can articulate the vision of the organization and galvanizes others into action
・Proven track record of collaborating across the business to drive financial and operational improvements
・Ability to empower and drive the team’s performance and be accountable to AppleCare business priorities
・Experience developing and mentoring Team Managers for current and future organizational needs
給与詳細 経験、能力に応じて優遇します。
雇用形態 正社員
(試用期間3ヶ月)
勤務地 東京都
勤務地詳細 本社(東京都港区六本木 六本木ヒルズ)

●本社アクセス
東京メトロ 日比谷線「六本木駅」1C出口 徒歩0分(コンコースにて直結)
都営地下鉄 大江戸線「六本木駅」3出口 徒歩4分
都営地下鉄 大江戸線「麻布十番駅」7出口 徒歩5分
東京メトロ 南北線「麻布十番駅」4出口 徒歩8分
勤務時間 9:00~17:30
休日休暇 完全週休2日制(土・日)
祝日
年末年始休暇
夏季休暇(5日間)
年次有給休暇(初年度12日)
私傷病休暇
産休・育児・介護制度
福利厚生等 交通費全額支給
各種社会保険完備
確定拠出年金制度
健康管理プログラム(フィットネスクラブ補助金支給など)
保養施設
会社加入保険
資産形成援助など

募集の背景

組織強化のため採用活動を行っています。
さらなる事業拡大のための人材募集です。
モチベーションが高く、積極的に変革を起こしていきたいという方を募集します。

企業情報

企業名 Apple Japan 合同会社
事業内容 Mac、iPodに代表されるアップル社製コンピュータや周辺機器、各種アプリケーションソフトの輸入販売・研究開発

【事業所】
●本社(東京都港区六本木)
●直営店Apple Store(銀座、川崎、京都、新宿、丸の内、渋谷、名古屋栄、表参道、心斎橋、福岡)
設立年月日 1983年6月21日
住所 〒 106-6140
東京都港区六本木6丁目10番1号 六本木ヒルズ

詳しい企業情報はこちら

応募にあたって

応募方法 下記の「この求人に応募する」からご応募ください。書類選考の上、こちらからご連絡申し上げます。
※応募の秘密厳守します。
※応募書類はご返却できませんので、予めご了承ください。

▼Web履歴書による書類選考
▼個別面接
※選考期間は約1ヶ月を予定しています。
ただし面接スケジュールや応募状況によって異なります。
お問い合わせ 〒106-6140
東京都港区六本木6丁目10番1号 六本木ヒルズ
Apple Japan合同会社 人事部 採用担当

E-MAIL/aj.saiyo@apple.com

Apple Support Area Manager - Japan

この職種に関連するキーワードから探す