仕事内容 |
オペレーションの円滑な運用を支えるアナリスト職です。海外出張あり。
[業務内容] - 社内オペレーションのガバナンスの維持 - オペレーションやシステムの正常な運用のための連絡調整(ベンダーや社内関係者、ITチームなど。一部海外含む) - ビジネスパートナーがお客様のトラブルを解決する支援(CBRのイシューやギャップの解決・解消など) - 経費・請求書管理、プロセス強化などについて、ビジネスパートナーや上司にデータを報告すること
Be a part of a well established foreign top tier card company as a project analyst handling the operations of the business.
[Roles/Responsibilities] - Be in charge of maintaining the operational governance of the firm. - Maintain relationships with vendors, local stakeholders and tech teams to ensure there are no operational or system issues. (Some of the tech teams are abroad, thus English use is guaranteed) - Support our business partners to help resolve any issues from customers and work with them to work on CBR issues and gaps. - Be in charge of expense management, invoice tracking, and process enhancements. (Report data to business partners and superiors)
|