株式会社コトラ(東京本社)

株式会社コトラ (東京本社)

新着 外資系メディカルソリューション企業でのTech Support Engineer, End User

求人会社名 : 世界をリードする医療情報・テクノロジーサービス企業

求人ID : 116699

  • 外資系
仕事内容 Provide a broad range of Level 1 IT assistance and support activities to internal users across the whole Japan business. Escalate to L2 Local and Global Tech support staff to ensure internal customer requests for IT support are addressed and resolved in timely manner. Ensures alignment with the CIO standards.
応募資格 ・Minimum of 2 years of related experience with a Bachelor’s degree in Information Technology or related discipline; or equivalent experience
・Broad technical experience that includes (but not limited to): Job Description o PC Architecture ? Citrix, Microsoft Windows Desktop Editions (7 upwards), MS Office (2007 to 365) o Security Applications ? preferably Symantec (e.g. SEP and DLP) o Application deployment (SCCM) o Exposure to tablet and Smartphone devices (iOS and BB OS) o Experience supporting and maintaining IP telephony systems & local network infrastructure
・Understanding of ITIL v3
・Good oral and written communication skills.
・Dedicated to meeting and exceeding customer expectations.
・Self-driven, delivery focussed and drives forward quality of service.
・Actively manages personal learning and development.
・A commitment to the highest level of integrity.
・Ability to quickly learn new processes and applications
・Ability to deal with employees at all levels within the company.
・Rel
勤務地 東京都
勤務時間 同社就業規則に準じます
年収・給与 700万円~1200万円
経験・前給考慮の上決定致します(イメージ~1200万円)
待遇 同社既定に準じます
休日・休暇 同社既定に準じます

求人会社概要

求人会社名 世界をリードする医療情報・テクノロジーサービス企業
概要 世界100カ国以上のヘルスケア情報に最先端の情報・テクノロジーサービスを提供しています。
業種 コンサルティングファーム・シンクタンク

この職種に関連するキーワードから探す