株式会社ジェー・エム・アール(本社)

株式会社ジェー・エム・アール (本社)

新着 Service Account Manager (サービスアカウントマネージャー)

求人会社名 : 会社名非公開

求人ID : 6427-1i

仕事内容 Description: The Service Account Manager will be responsible for managing and supporting all the
Stratus Service business including revenue and cost responsibility, forecasting and P/L
- The Service Account Manager is responsible for achieving the all Service goals for the
assigned Service business such as:
Service revenue goals
Service margin and cost goals
- Support the Manager to establish fully functional and effective organization to meet the
organization goals and maintain the operation for the purpose of:
Service offering and quotation management
Manage Service contract
SLA development working with HQ to create T&Cs
Delivery management of the technical education and training courses
応募資格 ●35歳~45歳
- Technical experience in servers (HW/SW) and in various application and in Customer
Service organization
- Service account management or equivalent experience focusing on the financial
performance
- Account management or Sales experience in IT industry
- Experience in working with Service Partners or System integrator
- Good communication skill both in Japanese and English (verbal and reading/writing)
- Strong, aggressive and proactive personality and behavior are key requirements
- Experience in multi-national company and work very closely with international technical
resources
年齢 35歳~45歳まで
【年齢制限理由】
長期勤続によるキャリア形成のため若年者等を採用するため(職務経験不問)
勤務地 東京都
勤務時間 就業時間 9:00~17:30
年収・給与 700万円~1000万円
700万~1000万円
昇給年1回、賞与年2回、各種社会保険完備、通勤交通費支給
定年 60歳
休日・休暇 完全週休2日制(土・日)、祝日、GW・夏期・年末年始休暇、慶弔・有給休暇

求人会社概要

求人会社名 会社名非公開
概要 日本国内における米国ストラタステクノロジー社製フォールト・トレラント(無停止型) ・コンピュータ・システムの販売、保守および技術サービスの提供
業種 ITコンサルティング コンピューター・周辺・OA機器

この職種に関連するキーワードから探す