株式会社 ジェイ エイ シー リクルートメント(東京/北関東/横浜/静岡/名古屋/京都/大阪/神戸/中国)

株式会社 ジェイ エイ シー リクルートメント (東京/北関東/横浜/静岡/名古屋/京都/大阪/神戸/中国)

新着 Technical Account Manager (TAM)

求人会社名 : GEジャパン株式会社

求人ID : NJB1086505

  • 外資系
  • 勤務地限定
  • 従業員1000名以上
  • 語学(英語)を生かす
  • 土日祝日休み
  • 年間休日120日以上
  • 駅徒歩5分
仕事内容 ・ Develop and manage customer action plans for purposes of accelerating complex issue
resolution.
・ Identify and coordinate resources necessary to solve issues. Escalate as required to
ensure timetables are met.
・ Provide regular status updates to customers on outstanding issues.
・ Determine root causes of escalations and develop preventative action plans to avoid recurrence.
・ Interface with SW Support Technical Managers, Engineering, Professional Services, and Marketing to ensure timely, high quality solutions to customer reported issues.
・ Provide regular status updates to senior level management.
・ Anticipate customer needs and responses, and modify communications appropriately to ensure best possible response.
・ Ensure proper documentation of issue status and progress in a customer case management system.
・ Provide metrics and reports to customers regarding support performance.
・ Understand customer business drivers and systems infrastructure in order to proactively deliver product roadmap updates, enhancement requests, available upgrades, and make qualified recommendations on appropriate SIMs and Service Packs.
応募資格 Qualifications/Requirements:

・ Bachelor’s Degree in Computer Science or in “STEM” Majors (Science, Technology, Engineering and Math), Master’s Degree preferred
・ Minimum 3 years of professional experience
・ Legal authorization to work in Japan is required. We will not sponsor individuals for employment visas, now or in the future, for this job
・ Must be willing to travel
・ Must be willing to work out of an office located in Minato‐ku, Tokyo
・ Effective written and spoken communication skills in Japanese and English.


Desired Characteristics:

・ Proven experience managing strategic\\escalated customer accounts.
・ Ability to make priority decisions based on customer business situations.
・ Strong communication and presentation skills.
・ Manufacturing or Automation Software Industry experience.
・ Experience working with or supporting complex software solutions in a business or manufacturing environment.
・ Strong domain and application knowledge, particularly in the areas of manufacturing automation, control, and analytics.
・ Proven Customer \\ Account Management experience.
・ Proven ability to develop and manage technical action plans.
・ Excellent organizational, customer relationship, verbal and written communication skills.
・ Proven ability to deliver influential and impactful messages to customer and internal senior leadership.
・ Exceptional say/do ratio ‐ ability to define and deliver to a plan with minimal supervision.
・ Strong common sense and logical reasoning skills.
勤務地 東京都
勤務時間 9:30~17:30フレックスタイム制(コアタイム13:00~15:30) 
年収・給与 600万円~900万円
待遇 【通勤交通費】
一部支給
通勤費実費支給(上限100,000円/月)
【保険】
労災保険 雇用保険 厚生年金 健康保険
【待遇・福利厚生】
退職金制度
休日・休暇 【年間休日】
130日
【休日】
年末年始
夏季休暇
完全週休二日制
【有給休暇】有休日数に関しては、入社初月より、最大15日支給されます。入社月に応じて日数が変わります。
雇用区分 正社員(期間の定めなし)

求人会社概要

求人会社名 GEジャパン株式会社
設立 36404
資本金 10億円
従業員数 3027名
概要 GEは「デジタル・インダストリアル・カンパニー」です。ネットワーク化され、レスポンスと予知能力に優れた、ソフトウェア融合型の産業機器とソリューションによって各産業の新たな時代を切り拓きます。GEは全組織で知識と経験を共有する取り組み「GE Store」を通じて、テクノロジーのみならずマーケットや仕組み、インテリジェンスを地域や事業部門を超えて活用することで、さらなるイノベーションを推進します。すぐれた技術、サービス、人材とグローバルな事業規模を携え、産業の未来を拓くリーダーとして、GEはお客さまによりよい成果をお届けします。
業種 その他金融 機械

コンサルタントからのメッセージ

金融業界に精通した専門コンサルタントが、あなたをサポートいたします。

株式会社 ジェイ エイ シー リクルートメントは、ロンドン発祥の日系転職エージェント。
国内大手、外資系、海外進出企業など、JACだからご紹介できる求人が豊富にあります。