ヘイズ・スペシャリスト・リクルートメント・ジャパン株式会社(東京本社)

ヘイズ・スペシャリスト・リクルートメント・ジャパン株式会社 (東京本社)

Helpdesk Specialist

求人会社名 : Via Hays Japan

求人ID : 1053732_5030

  • 従業員1000名以上
  • 上場企業
  • 第2新卒可
  • 外資系
  • 語学(英語)を生かす
仕事内容 Your main responsibility is to handle 1st level technical H/W and S/W or N/W IT Infrastructure troubleshooting and inquiries. This will include the support of peripherals and working with vendors to not only reduce costs but also improve and enhance business operation.

To be successful in this position:

* Have at least 2-3 years+ experience in providing L1 Help desk support (including internship)
* Fluent Japanese and Business level English

主に一次対応を負担になり、基盤のH/WやS/Wやネットワークに関する依頼を対処して頂く仕事です。時々プリンター等のスポート及びベンダー管理も含まれています。

* 一次ヘルプデスクサポートの経験、2年間から3年間ぐらいです。
* 流暢な日本語または、ビジネス英語です。
応募資格 主に一次対応を負担になり、基盤のH/WやS/Wやネットワークに関する依頼を対処して頂く仕事です。時々プリンター等のスポート及びベンダー管理も含まれています。
勤務地 東京都
Tokyo 23 wards
勤務時間 Generally 9am to 6pm
年収・給与 400万円~500万円
4m up to 5M

求人会社概要

求人会社名 Via Hays Japan
概要 世界的に知名度の高く優れた商品を提供している多国籍企業です。
業種 その他サービス

コンサルタントからのメッセージ

Takuya Sakamoto
03035602689
Takuya.Sakamoto@hays.co.jp