Customer Service Manager

求人会社名 : 電話やウェブ、ビデオ会議などのプラットフォームを提供している大手欧州系企業

求人ID : AI05003

  • エージェント取り扱い求人
  • 中途入社5割以上
  • 外資系
  • 年間休日120日以上
  • 土日祝日休み
  • 勤務地限定
  • 語学(英語以外)を生かす

募集要項

仕事内容 The Customer Service Manager is a very hands-on role.
He/she is responsible for the management and guidance of the Customer Service teams and leading by example through participation in operational activities for Support helpdesk/Event.
The Customer Service Manager will manage the 1st Line Support in the Japan providing service support to internal and external service users ( Including NTTC).

Customer Service will provide general and 1st level incident management for all Company’s collaboration services where infrastructure is hosted within country or as determined by management (cloud infra for example).

The Customer Service Manager will report to the Customer Services Director in APAC and is responsible for ensuring the operations function is effective and reliable, providing availability, performance and scalability in order to achieve maximum customer satisfaction.
He/she is expected to assist with client management, incident management and event support for Company/NTTC.

Team management, monthly reporting and communication to management/ NTTC will be required whenever needed.
応募資格 - Strong technical knowledge in Web, Audio, Vidyo, Lync, MS, Cisco. Expected to understand the technical communications provided by the support teams
- Operational management experience in dealing with internal and external customer communications
- First class organizational skills with the ability to plan activity in response to customer requirements and resource availability
- Rigorous, autonomous, good under pressure and demonstrate experience in Crisis Management
- Project management experience is beneficial
- Strong team leader ability
年齢 40歳~49歳まで
【年齢制限理由】
技能等の継承の観点から特定の職種において労働者数が相当少ない特定の年齢層に限定するため
勤務地 東京都
勤務時間 9:00~18:00
年収・給与 700万円

求人会社概要

求人会社名 電話やウェブ、ビデオ会議などのプラットフォームを提供している大手欧州系企業
概要 電話やウェブ、ビデオ会議などのプラットフォームを提供している大手欧州系企業
業種 EC・ポータル・ASP 通信・ISP・データセンター

この求人の取扱い紹介会社

グローバル・リクルートメント・スペシャリスト株式会社 (GRS)

グローバル・リクルートメント・スペシャリスト株式会社(GRS)

担当コンサルタント

植野 卓 (ウエノ タカシ)

コンサルタント歴 : 17年

    • 転職成功事例あり
  • 金融
  • 外資系企業
  • 中高年
  • 土/日でも面談可能
  • 企業と密なリレーション
  • 履歴書添削あり
  • 事務・管理・企画
  • 金融・不動産
  • 経営幹部・コンサル

この職種に関連するキーワードから探す