キャリア・ネットワーク株式会社(キャリア・ネットワーク株式会社)

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新着 Senior Manager of Communications & Executive Office Department<正社員>

求人会社名 : 会社名非公開

求人ID : TAK0863

  • 外資系
  • 年間休日120日以上
  • 土日祝日休み
  • 駅徒歩5分
  • 急募求人
  • 語学(英語)を生かす
  • 育休・産休・介護休暇実績あり
仕事内容 Main missions
1. Public Relations: Create new communications contents to increase positive media exposures
2. Internal Communications: Reinforce employee engagement and promote culture transformation while providing timely and accurate corporate messages as well as developing interactive communications opportunities.
3. Reputation Control & Crisis Management: Monitor possible risks in the mass and digital media, and take actions to solve as soon as possible with relevant departments.
4. CSR Initiatives: Develop CSR initiatives to demonstrate our purpose “empowering people to live a better life” towards the public as well as our employees.
5. Annual Report Production: Fully meet legal requirements and further brush up the contents as a corporate communications opportunity
応募資格 Qualifications
Bachelor Degree

Technical skills
1) Strategic thinking to create a story
2) Having judgement on what can be said and what cannot be
3) Writing skills in both Japanese and English
4) Event planning and execution skills
5) Crisis management experiences
6) People management skills

Behavioral skills
Goal oriented, positive, proactive, agile

Language skills
・Japanese: Native or Business Level
・English: Business Level or Native
(can be a foreigner who can speak, read and write Japanese at business level)

Experience
7 years + experience in corporate communications

【その他】
・大卒以上
年齢 38歳~48歳まで
【年齢制限理由】
技能等の継承の観点から特定の職種において労働者数が相当少ない特定の年齢層に限定するため
勤務地 東京都
台東区
勤務時間 9:00~17:30
年収・給与 800万円~1100万円
想定年収:800万円~1100万円位

経験・能力等を考慮の上、個別にご相談させていただきます。
待遇 社会保険完備、退職金制度、財形貯蓄制度、持株制度
休日・休暇 土・日曜、国民の祝日、年末年始(12月31日~1月3日)、有給休暇、慶弔休暇ほか

求人会社概要

求人会社名 会社名非公開
設立 1998年6月
資本金 172億2100万円
従業員数 874名
概要 損害保険業
業種 損害保険

コンサルタントからのメッセージ

当社は、1992年にフランスにおいてダイレクト(通信販売)チャンネルによる自動車保険の販売を開始。以後、ネットワークをイギリス、ドイツ等に広げ、規制緩和のすすんだヨーロッパにおいてダイレクト保険のリーディングカンパニーとして経験を積んできました。
日本では、1999年に本格的な活動をスタート。きめ細かなマーケティングから生まれる新しい発想を取り入れています。お客さまのパートナーとして、一人ひとりのパーソナルなニーズにお応えします。

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