【急募】Call Center Manager【モバイル補償の世界的企業】

求人会社名 : 会社名非公開

求人ID : YM191127

  • エージェント取り扱い求人

募集要項

仕事内容 ・Responsible for the overall cost, quality, and customer satisfaction
  of the contact center operations.
・Manage all aspects of the various SLA/KPI metrics ensuring overall
  performance meets or exceeds expectations
・Develop and follow up on action plans to improve performance
  results and any missed SLA/KPI
・Provide daily management reporting highlighting key SLA/KPI
・Responsible for overall Customer Experience of operation including
  management of the NPS survey process, review of results,
 and implementation of actions for improvement.
・Perform Live and blind monitoring in order to improve performance
  on n agent by agent basis(emphasizing sales technique,
 presentation, and compliance)
・Assist training department in the development of job aids o train
  on products, customer service skills, or other topics
・Address escalated issues and complaints either from customer clients,
  vendors, internal colleagues, and/or direct reports.
  Create a tracking method for escalated issues and daily reporting.
・Address, reconcile, and acquire approvals for invoices prior to
  submission to Finance for payment
・Escalate issues (as necessary) to management for resolution
・Find tactics to improve performance at the vendor level to
  provide more value to clients
・Frequent discussion with vendors site managers to discussing
  performance, improvements and enhancements needed on the program.
・Deliver feedback to vendors on results of Quality oversight efforts
  on a minimum weekly basis
・Review progress of previous day for all client/products
・Create “post mortem” performance review as needed/ required
・As a manager and team leader, lead the team with trust and
  provide necessary support to help the team grow and learn
  the business ,clients and team engagement for smooth and
  satisfactory communication
・Conduct complete site audit at least twice a year for each vendor
  site, including clients when applicable
応募資格 ・a bachelor's degree or higher
・Experienced in management of 3rd party Call Center as a Manager
  or Vendor management
・5 years + management experience in Cal center /Vendor management
・Good command of Japanese and English languages
・Good communicator with senior internal & external management and staff
・Experience managing multiple site locations
・20 % Travel may be required both domestically and internationally
年齢 30歳~53歳まで
【年齢制限理由】
技能等の継承の観点から特定の職種において労働者数が相当少ない特定の年齢層に限定するため
勤務地 東京都, 福岡県
※東京と福岡で、それぞれ1名ずつの募集となります。
勤務時間 ・9:00~17:30(所定労働時間7.5時間)
年収・給与 600万円~800万円
・想定年収 600万円 ~ 800万円
・年収はご経験や能力により決定致します
待遇 ・正社員
・マネージャー

求人会社概要

求人会社名 会社名非公開
設立 2016年8月
資本金 164百万円
従業員数 30人
概要 デジタルライフに係る補償サービスの分野において、世界でも有数の企業。
モバイル端末の補償、延長保証、自動車の故障時等の保証、葬儀費用の保険、
レンターズ保険、ホームオーナーズ保険といったニッチ市場における
補償・保険分野のマーケットリーダーです。
業種 損害保険

【急募】Call Center Manager【モバイル補償の世界的企業】

この求人の取扱い紹介会社

キャリア・デベロプメント・アソシエイツ株式会社 (東京本社)

キャリア・デベロプメント・アソシエイツ株式会社(東京本社)

担当コンサルタント

牧 洋 (マキ ヨウ)

コンサルタント歴 : 14年

    • 転職成功事例あり
  • 金融
  • 企業と密なリレーション
  • 親身なコンサル
  • 業界知識豊富
  • 事務・管理・企画
  • 金融・不動産
  • 経営幹部・コンサル

コンサルタントからのメッセージ

モバイル端末の延長補償など、デジタルライフに係るニッチな補償・保険で
世界のマーケットリーダー企業として様々な独自のサービスを提供しています。
今回はコールセンター管理のご経験を5年以上、且つビジネス英語力をお持ちの方を
急募しております。

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