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カスタマーサービス マネジャー

求人会社名 : 通信事業者であるテレコムの主要ブランド

求人ID : 22097-157

  • エージェント取り扱い求人
  • 年間休日120日以上
  • 土日祝日休み
  • 語学(英語)を生かす

募集要項

仕事内容 ・Quality of service and customer satisfaction for all implemented in-sourced and outsourced services and solutions for assigned customers.
・To be the customer’s primary point of contact for all service related issues, with the exception of incident management, where the CSM in case of major incidents will act as a service escalation point.
・Proactively analyze and identify existing customer needs and opportunities to grow the customer relationship, working with the account team to up-sell service management and other products and services.
・Prepare and manage service review meetings with customers on a regular basis and record meeting minutes.
・Prepare monthly customer SLA compliance and related reports.

・Create and manage service improvement plans and drive those to conc
応募資格 ・ Customer service management experience
・ 2-3 years of customer facing experience in the    telecom or IT industry
・ Practical knowledge network and IT services
・ Able to work calmly under pressure, and make timely decisions proactively and independently
・ Good analytical skills
・ Languages: Business level (fluent speaking, reading, writing) for both English and Japanese
・ ITIL certification
・ Excellent communication, negotiation, presentation and organization skills
英語スキル ビジネスレベル
求める学歴 大学卒以上
年齢 30歳~39歳まで
【年齢制限理由】
技能等の継承の観点から特定の職種において労働者数が相当少ない特定の年齢層に限定するため
勤務地 東京
勤務時間 9:30~18:00
年収・給与 850万円~ 1000万円
待遇 完備
休日・休暇 土日祝日 年間120日以上
雇用形態 正社員
選考プロセス 2回

求人会社概要

求人会社名 通信事業者であるテレコムの主要ブランド
概要 世界有数の通信事業者であるテレコムの主要ブランドです。ブランドは1.23億の顧客を持ち、現在事業を展開しているほとんどの国でインターネット、テレビ、携帯電話サービスを提供しています。2008年末の連結売上高は535億ユーロ(2009年第一四半期で127億ユーロ)であり、2009年4月29日のグループ顧客基盤は30カ国で約1.84億です。このうち1.23億が世界でのモバイルの顧客、1300万がヨーロッパのブロードバンドインターネットの顧客です。ヨーロッパの携帯電話事業者であり、ブロードバンドインターネットアクセスサービスはヨーロッパで第1位です。またブランド名で多国籍企業に対し通信サービスを提供する世界リーダーのひとつです。
業種 ネットワークインテグレーター 通信・ISP・データセンター

カスタマーサービス マネジャー

この求人の取扱い紹介会社

株式会社A・ヒューマン (本社)

株式会社A・ヒューマン(本社)

担当コンサルタント

齊藤 尚人 (サイトウナオト)

コンサルタント歴 : 13年

  • IT/通信/インターネット

コンサルタントからのメッセージ

世界ナンバー1 グローバル通信キャリアのカスタマーサービス