株式会社A・ヒューマン(本社)

株式会社A・ヒューマン (本社)

担当コンサルタント

那須 裕
(ナスヒロシ)

本社

Customer Relationship Management Coordinator for Global Key Account

求人会社名 : CRM Coordinator for Global Key Account

求人ID : 39845-165

  • 土日祝日休み
  • フレックスタイム制
仕事内容 【Interfaces】
<Internal>
・Account Management HQ Team
・Global and Regional and Local Key Accounts Automotive
・CRM global team
・Company's HQ Marketing & Communication
・Business Development, BU, PL
<External>
・Others (unspecified) Business Partners
・Customers(トヨタ、日産)

【Goal of position (Why was this position created?)】
・Qualified support of CRM team and GKAM team.
・The position adds value in a more strategic GKAM team, improve speed of operations and increased efficiency to allow for GKAMs more customer face time.
・The role of the position to coordinate CRM activities for Global Key Account team

【Main tasks】
・Support GKAM for respective customer in all Marketing and Communication topics for the respective customer.
・Support implementation and realization of CRM measures (house fairs, customer TechDays, drive events, Top Management meetings) at the customer in close alignment with GKAM and
MN Account Management Office CRM (invitation management, coordination of exhibits with supporting departments), ensure customer communication with newsletters on a regular
bases.
・Salesforce marketing.
・Manage all internal and external customer communication (company's connect account page, internal newsletters and external news letter) based on alignment with GKAM and MN AMO
CRM
・Support the annual CRM budget process
・Support CSR activities together with KAM-Quality
・Support GKAM strategy creation and customer report
・Coordinate Global weekly team meeting and other GKAM team meetings
応募資格 【Formal prerequisites for the position (e.g. training, experience, education etc.)】
・Company's organization network in Account Management
・Communication skills
・Intercultural approach
・Medium level in English, ideally other languages
・Microsoft Office and Sales force knowledge and skill
・Company's process knowledge
・Company's internal network
・Basic Marketing and communication background
・Education: Completed commercial education/apprenticeship or same level of experience
・Proactive supporting mind-set
・Cost consciousness
勤務地 神奈川県横浜市
勤務時間 09 :00 ~17 :30 、フレックスタイム制
(コアタイム9:30~17:15)
年収・給与 600~900万円
※経験・年齢・前職等を考慮の上、当社規定により優遇します。
※賞与年2回
待遇 通勤交通費全額支給、各種社会保険完備、退職金制度福利厚生会員制度必要に応じて英語研修あり
休日・休暇 【有給休暇:初年度】10
【休日メモ】土、日、祝日、年末年始・GW休暇、他有給*有給の100%消化を推奨しています
雇用形態 正社員 ※試用期間:3ケ月
選考プロセス 【採用希望時期】即日
【面接回数】3回
【選考プロセス:詳細】
1.書類選考
2.一時面接
3.二次面接
4.最終面接
募集背景 シェア拡大のため人員増員補充

求人会社概要

求人会社名 CRM Coordinator for Global Key Account
概要 ・自動車関連精密部品、一般産業機械用ベアリング、航空宇宙関連部品の研究開発・生産・販売・技術サービス
・世界には9万人の従業員がおり、ワークライフバランスがしっかりとしたグローバル企業です。
業種 自動車・自動車部品・輸送用機器

この求人の担当コンサルタント

担当コンサルタント詳細

  • 外資系企業

那須 裕 (ナスヒロシ)

コンサルタント歴 : 5年

性別 : 男性

得意分野

外資系企業 製造業専門チームにて電機・機械・自動車そして商社を担当している中で、長く外資系企業に勤務していた経験から、特に外資系企業への転職アドバイスを得意としております。
具体的なご紹介職種は、
★設計・開発
★生産技術
★購買・品質保証
★サービスエンジニア
★営業
★経営企画
★各管理部門

【主な紹介実績】
・外資系自動車部品会社:サービスエンジニア、アプリケーションエンジニア
・外資系電機会社:代理店営業、直販営業
・外資系電機会社:生産物流
・内資系自動車部品会社:生産技術
・内資系商社:事業部長
・内資系機械会社:法務